1.    Jag kan inte logga mig in.

Svar:

Det finns flera möjliga orsaker:

a.    Du har använd fel inloggning. På höger sidan på våra hemsidan finns en inloggning som gäller endast för administration för hela sidan.
Om du vill logga dig in som medlem, måste du göra det via fliken ”för våra medlemmar”

I våra facebook-gruppen finns dessutom filen om hur man skapar ett konto, där det finns också hänvisning vart man ska logga in sig.

b.    Du har skapad dig ett nytt konto, men har inte bytt lösenord inom tiden som angivs i välkommst mailen.
Här finns urdag av mailen:
Här kommer ditt tillfälligt lösenord: abcde123. Logga in med det före 2016-08-16 13:01:44 och ändra ditt lösenord, tack.

Om du inte göra det, måste du begär ett nytt lösenord som precis den förut gäller bara till ett vist tid.

c.     Som sist finns alltid möjlighet att skicka mig ett mail och be mig att radera dig ur databasen så att du kan börja om på nytt.

2.    Jag är fullmedlem men när jag logga mig in igen, så står det fortfarande basmedlem.

Svar:

Detta måste göras manuellt från administratören i databasen. Såfort informationen om betalning ligger framme, ändras det i databasen.

3.    Jag har ändrat mina kontaktuppgifter. Kan admin ändra det för mig?

Svar:

Tyvärr går det rent teknisk inte, men du kan alltid ändra alla dina kontaktuppgifter efter du har loggad in dig i ditt konto.

4.    Jag dyker inte upp på kartan ändå jag är fullmedlem och har betalt.

Svar:

Du dyker upp på kartan efter du har lagd in dina geo-koordinater i dina kontaktuppgifter. Saknas dem, är du dock med i drop-down menyn där alla fullmedlemmar är listad efter län.